Разве не понятно,вся молодежь нацелена на запад!!!И даже не молодежь!Увы!😢
1
@NurhujaK
01.03.2025 14:52
Әкесі шешесі ана тіліміз де сөйлесе балаларда ана тіліміз де сөйлейтін болады
@aliya.edilbay
28.02.2025 11:26
Қазақ мәдениетіне деген көзқарастың өзгеруі үшін ұлттық саясат жүйелі болуы керек.Тіл, тарих, өнер біртұтас ұлттық идеологияға айналуы қажет
1
@ГабитКалназаров
28.02.2025 11:24
Орыс тілді қазақтардың қазақ мәдениетін қабылдамауы – отаршылдықтың салдары деп ойлаймын.
@СанжарАхметов-р6н
28.02.2025 11:19
Қазақ әдебиетінің оқырманмен байланысы үзіліп барады. Қазіргі жастардың қызығушылығы мен қажеттілігі басқа ғой
@АбзалБабаджанов
28.02.2025 11:19
Әдебиет тек дәстүрлі құндылықтарды ғана емес, қазіргі өмірді де көрсетуі керек. Сонда ғана ол өз аудиториясын жоғалтпайды.
1
@TemirTamerlan
28.02.2025 11:12
Әдебиеттің құндылығы оның мазмұнында. Егер идеялар өзекті болмаса, оқырман оны қажет етпейді.
@S.a.k.e.001
28.02.2025 11:10
Ұлттық мәдениетті сақтау үшін оның форматын өзгерту керек. Қазіргі заман талабына сай болмаған нәрсе ұмытылып қалады
@era.tlndv1
28.02.2025 11:09
Қазақ мәдениеті өзгеріп, жаңарып отыруы тиіс. Сонда ғана ол өміршең болады
@sadibekkz9839
28.02.2025 11:08
Алпысыншы жылдардағы қазақ зиялылары ұлттың рухани жаңғыруын басты орынға қойды. Өнерде, әдебиетте, ғылымда жаңа серпіліс әкелді
@SymaNisanbaeva
28.02.2025 11:07
Қазіргі кімнен үлгі алуымыз керек? Әрине, ұлы тұлғалардан ғана емес, білімді, еңбекқор азаматтардан
@falkhani
28.02.2025 11:07
Қоғамда екі әлемге бөлінуі шынымен сезіледі. Дәстүр мен заманауилықтың арасынан тепе-теңдікті табу қиын.
@mavrikiigolitsyn7783
27.02.2025 17:08
Дәстүр мен қазіргі әлемнің айырмашылығы байқалады
@kononmatkin6769
27.02.2025 17:08
Қазіргі әдебиет жастарға қызық емес сияқты…
@angelostin2978
27.02.2025 17:07
Нужно как-то объединять традиции и современность в литературе, иначе потеряем всё
@ЖанкошКз
27.02.2025 17:07
слушаю спикера тяжело дышать становиться))
@КайратСерсенбаев
27.02.2025 17:06
Не знал, что казахская литература сталкивается с таким кризисом.
@gostomyslkholonin3253
27.02.2025 08:18
Қазақ тілін үйрену үшін әдебиет маңызды ғой!
@АйдарРахимов-у2и
27.02.2025 08:16
Дұрыс айтылған! Әдебиетімізде өзгеріс қажет!
1
@qazspirits1791
27.02.2025 08:15
Қазіргі жастарға дәстүрлі әдебиет тым ескі болып көрінуі мүмкін. Оларға жаңа әрі қызықты шығармалар керек
@АйнураКызыл
27.02.2025 08:14
Әдебиетіміз бүгінгі күннің талабына сай өзгеруі керек. Көштен қалмай, жаңа көзқарастар қажет!
@rinatduisenov5758
26.02.2025 14:05
Қазақ философиясын зерттеу өте маңызды, себебі өткенді білмей, болашақты құру қиын.
@Gauhar-g1d
26.02.2025 14:05
Бізге өткенді талқылау емес, болашақты құру керек.
@ERASYL-m4n
26.02.2025 13:32
Қазақ жастары тек әдебиет арқылы емес, басқа да жолдармен ұлттық мәдениетті үйрене алады.
@БерикЕрмеков-х2к
26.02.2025 13:32
Тіл мен мәдениет — халықтың жаны, оны жоғалтуға болмайды.
1
@maxat-v6u
26.02.2025 13:14
Қоғамдағы бұл бөлініс расымен бар, оны шешу үшін көп еңбектену керек.
1
@ЖупарИсакова-и5ю
26.02.2025 13:14
Біздің әдебиет өзекті емес деген ой жастарды қызықтыратын туындылар жоқтығынан туындайды.
@Куаныш-м8я
26.02.2025 13:09
Қалалықтар мен ауылдықтар арасында үлкен айырмашылық бар деген ой асыра сілтеу.
@КуатКуанышбек-в7б
26.02.2025 13:08
Қазақ әдебиетіне жаңа көзқарас қажет, әйтпесе ол оқырмансыз қалады.
@Laura-x1x3u
26.02.2025 13:06
Ұлттық рухани құндылықтарымызды сақтай отырып, заманауи әлеммен үйлесімді болу керек
1
@pacandar1
26.02.2025 13:06
Қазақ әдебиеті дамып жатыр, тек оны насихаттау әлсіз.
@Серик-э9ь2ж
26.02.2025 12:09
Қазақ жазушылары тек өткенге үңілмей, жаңа тақырыптарды қозғауы керек.
@talgatandosov8096
26.02.2025 12:08
Қазақ жастары тіл мен мәдениетті тереңірек білуі керек!
1
@Latif-y1d
26.02.2025 11:42
Литератураны заманға сай бейімдеу маңызды мәселе
@СаматКойшибаев-й1ф
26.02.2025 11:42
Заманауи жастар дәстүрлерден алшақтаған жоқ, олар тек басқа формада дамып жатыр.
1
@Tima-v3q
26.02.2025 11:35
Қазақ философиясын оқыту емес, нақты экономикалық мәселелерді шешу маңыздырақ.
@Дидар-й3я
26.02.2025 11:34
Қалалықтар мен ауылдықтардың көзқарасы екі түрлі, бірақ оларды біріктіру жолын табу қажет.
1
@Ramis-y5i
26.02.2025 11:06
Қазақ әдебиетін жаңарту керек, әйтпесе оқырмандар саны азая береді.
@МаксатИбрагимов-у7ч
26.02.2025 11:06
Бөлінген қоғам емес, керісінше әртүрлі көзқарастар үйлесім таба алады.
@Perizat-d5h
26.02.2025 10:53
Қазақ әдебиеті өзекті емес деген пікірмен келіспеймін, мәселе оқырмандарда.
@user-fq1jd1qe8r
26.02.2025 10:51
Қоғамда шынымен екі түрлі көзқарас қалыптасқа
@АсхатТамаша
26.02.2025 09:41
несы керемет сукпат казак тылын накты курткан кым екенын айпаган сон ешбыр казак анасынан туа орысша сайрап кеткен жок конайев букыл казакстанда казак мектептерын жапкызып казактпрды калаларга жумыска уй кезекке туруына тиым салгызып казактарды орыстпрдын астына салып берген казак мектебын жабу казактын тамырына балта шабу неге соны айтпаска казыргы тарихты коайевты жер кокке сигызбай мактап казакка керемет жаксылык жасады деп тарихты орыс жазган оны таихшы болмайак казыргы 60.70 ке келген кез келген казак быледы одан кейынгылер тприхтан быледы бул шындык
@Kazbek-m4u
25.02.2025 22:34
Каладан Ауылға көшу керек деген Өкімет нускауын кормедим , еситпедим , бирак Ауылды Кала деңгейіне көтеру және әри карай өркендету керек деген Окиметтинг нускау-Каулыларын газета журналдардан окыганбыз , Кенгес кезинде талай Ауылдар үлкейіп Кала дәрежесіне көтерілді , -газ , Су кубыры , бала-бақша , мектеп , Емханалар салынды , техникум , институттар жумыс истеп арнайы Мамандар дайындады .... казир оның бариде жок !!
Аксакалдынг "Коммунист- Феодалдар кезинде" дегенин тусинбедим , себебі Ауылды Кала деңгейіне көтеруге умтылган сол , "Коммунист- Феодалдар" болатын !!
Ал казир Капиталист- Феодалдар 30 жылда Халыкка нендей "керемет' жасады ??
Бир жасағаны шет Елге Отар болғанымыз , басқа "кереметин" кормедик !!
Жургизуши кызымызга исине табыс , жетискендик , Семьясына амандык-бакыт тилеймин !!
@AlibekSeisenbi
25.02.2025 05:26
Армысыз, маған қазақ subtitles керек 😊
Керемет сұхбат ✊🏼
@JohnS-p4y
24.02.2025 17:47
Керемет!
1
Сохраненные
0
Пока ничего не сохранено
Нажмите на звездочку на любой карточке видео, чтобы добавить его в избранное
Комментарии (45)
@АннаКим-з6ъ
02.03.2025 07:46Разве не понятно,вся молодежь нацелена на запад!!!И даже не молодежь!Увы!😢
1@NurhujaK
01.03.2025 14:52Әкесі шешесі ана тіліміз де сөйлесе балаларда ана тіліміз де сөйлейтін болады
@aliya.edilbay
28.02.2025 11:26Қазақ мәдениетіне деген көзқарастың өзгеруі үшін ұлттық саясат жүйелі болуы керек.Тіл, тарих, өнер біртұтас ұлттық идеологияға айналуы қажет
1@ГабитКалназаров
28.02.2025 11:24Орыс тілді қазақтардың қазақ мәдениетін қабылдамауы – отаршылдықтың салдары деп ойлаймын.
@СанжарАхметов-р6н
28.02.2025 11:19Қазақ әдебиетінің оқырманмен байланысы үзіліп барады. Қазіргі жастардың қызығушылығы мен қажеттілігі басқа ғой
@АбзалБабаджанов
28.02.2025 11:19Әдебиет тек дәстүрлі құндылықтарды ғана емес, қазіргі өмірді де көрсетуі керек. Сонда ғана ол өз аудиториясын жоғалтпайды.
1@TemirTamerlan
28.02.2025 11:12Әдебиеттің құндылығы оның мазмұнында. Егер идеялар өзекті болмаса, оқырман оны қажет етпейді.
@S.a.k.e.001
28.02.2025 11:10Ұлттық мәдениетті сақтау үшін оның форматын өзгерту керек. Қазіргі заман талабына сай болмаған нәрсе ұмытылып қалады
@era.tlndv1
28.02.2025 11:09Қазақ мәдениеті өзгеріп, жаңарып отыруы тиіс. Сонда ғана ол өміршең болады
@sadibekkz9839
28.02.2025 11:08Алпысыншы жылдардағы қазақ зиялылары ұлттың рухани жаңғыруын басты орынға қойды. Өнерде, әдебиетте, ғылымда жаңа серпіліс әкелді
@SymaNisanbaeva
28.02.2025 11:07Қазіргі кімнен үлгі алуымыз керек? Әрине, ұлы тұлғалардан ғана емес, білімді, еңбекқор азаматтардан
@falkhani
28.02.2025 11:07Қоғамда екі әлемге бөлінуі шынымен сезіледі. Дәстүр мен заманауилықтың арасынан тепе-теңдікті табу қиын.
@mavrikiigolitsyn7783
27.02.2025 17:08Дәстүр мен қазіргі әлемнің айырмашылығы байқалады
@kononmatkin6769
27.02.2025 17:08Қазіргі әдебиет жастарға қызық емес сияқты…
@angelostin2978
27.02.2025 17:07Нужно как-то объединять традиции и современность в литературе, иначе потеряем всё
@ЖанкошКз
27.02.2025 17:07слушаю спикера тяжело дышать становиться))
@КайратСерсенбаев
27.02.2025 17:06Не знал, что казахская литература сталкивается с таким кризисом.
@gostomyslkholonin3253
27.02.2025 08:18Қазақ тілін үйрену үшін әдебиет маңызды ғой!
@АйдарРахимов-у2и
27.02.2025 08:16Дұрыс айтылған! Әдебиетімізде өзгеріс қажет!
1@qazspirits1791
27.02.2025 08:15Қазіргі жастарға дәстүрлі әдебиет тым ескі болып көрінуі мүмкін. Оларға жаңа әрі қызықты шығармалар керек
@АйнураКызыл
27.02.2025 08:14Әдебиетіміз бүгінгі күннің талабына сай өзгеруі керек. Көштен қалмай, жаңа көзқарастар қажет!
@rinatduisenov5758
26.02.2025 14:05Қазақ философиясын зерттеу өте маңызды, себебі өткенді білмей, болашақты құру қиын.
@Gauhar-g1d
26.02.2025 14:05Бізге өткенді талқылау емес, болашақты құру керек.
@ERASYL-m4n
26.02.2025 13:32Қазақ жастары тек әдебиет арқылы емес, басқа да жолдармен ұлттық мәдениетті үйрене алады.
@БерикЕрмеков-х2к
26.02.2025 13:32Тіл мен мәдениет — халықтың жаны, оны жоғалтуға болмайды.
1@maxat-v6u
26.02.2025 13:14Қоғамдағы бұл бөлініс расымен бар, оны шешу үшін көп еңбектену керек.
1@ЖупарИсакова-и5ю
26.02.2025 13:14Біздің әдебиет өзекті емес деген ой жастарды қызықтыратын туындылар жоқтығынан туындайды.
@Куаныш-м8я
26.02.2025 13:09Қалалықтар мен ауылдықтар арасында үлкен айырмашылық бар деген ой асыра сілтеу.
@КуатКуанышбек-в7б
26.02.2025 13:08Қазақ әдебиетіне жаңа көзқарас қажет, әйтпесе ол оқырмансыз қалады.
@Laura-x1x3u
26.02.2025 13:06Ұлттық рухани құндылықтарымызды сақтай отырып, заманауи әлеммен үйлесімді болу керек
1@pacandar1
26.02.2025 13:06Қазақ әдебиеті дамып жатыр, тек оны насихаттау әлсіз.
@Серик-э9ь2ж
26.02.2025 12:09Қазақ жазушылары тек өткенге үңілмей, жаңа тақырыптарды қозғауы керек.
@talgatandosov8096
26.02.2025 12:08Қазақ жастары тіл мен мәдениетті тереңірек білуі керек!
1@Latif-y1d
26.02.2025 11:42Литератураны заманға сай бейімдеу маңызды мәселе
@СаматКойшибаев-й1ф
26.02.2025 11:42Заманауи жастар дәстүрлерден алшақтаған жоқ, олар тек басқа формада дамып жатыр.
1@Tima-v3q
26.02.2025 11:35Қазақ философиясын оқыту емес, нақты экономикалық мәселелерді шешу маңыздырақ.
@Дидар-й3я
26.02.2025 11:34Қалалықтар мен ауылдықтардың көзқарасы екі түрлі, бірақ оларды біріктіру жолын табу қажет.
1@Ramis-y5i
26.02.2025 11:06Қазақ әдебиетін жаңарту керек, әйтпесе оқырмандар саны азая береді.
@МаксатИбрагимов-у7ч
26.02.2025 11:06Бөлінген қоғам емес, керісінше әртүрлі көзқарастар үйлесім таба алады.
@Perizat-d5h
26.02.2025 10:53Қазақ әдебиеті өзекті емес деген пікірмен келіспеймін, мәселе оқырмандарда.
@user-fq1jd1qe8r
26.02.2025 10:51Қоғамда шынымен екі түрлі көзқарас қалыптасқа
@АсхатТамаша
26.02.2025 09:41несы керемет сукпат казак тылын накты курткан кым екенын айпаган сон ешбыр казак анасынан туа орысша сайрап кеткен жок конайев букыл казакстанда казак мектептерын жапкызып казактпрды калаларга жумыска уй кезекке туруына тиым салгызып казактарды орыстпрдын астына салып берген казак мектебын жабу казактын тамырына балта шабу неге соны айтпаска казыргы тарихты коайевты жер кокке сигызбай мактап казакка керемет жаксылык жасады деп тарихты орыс жазган оны таихшы болмайак казыргы 60.70 ке келген кез келген казак быледы одан кейынгылер тприхтан быледы бул шындык
@Kazbek-m4u
25.02.2025 22:34Каладан Ауылға көшу керек деген Өкімет нускауын кормедим , еситпедим , бирак Ауылды Кала деңгейіне көтеру және әри карай өркендету керек деген Окиметтинг нускау-Каулыларын газета журналдардан окыганбыз , Кенгес кезинде талай Ауылдар үлкейіп Кала дәрежесіне көтерілді , -газ , Су кубыры , бала-бақша , мектеп , Емханалар салынды , техникум , институттар жумыс истеп арнайы Мамандар дайындады .... казир оның бариде жок !! Аксакалдынг "Коммунист- Феодалдар кезинде" дегенин тусинбедим , себебі Ауылды Кала деңгейіне көтеруге умтылган сол , "Коммунист- Феодалдар" болатын !! Ал казир Капиталист- Феодалдар 30 жылда Халыкка нендей "керемет' жасады ?? Бир жасағаны шет Елге Отар болғанымыз , басқа "кереметин" кормедик !! Жургизуши кызымызга исине табыс , жетискендик , Семьясына амандык-бакыт тилеймин !!
@AlibekSeisenbi
25.02.2025 05:26Армысыз, маған қазақ subtitles керек 😊 Керемет сұхбат ✊🏼
@JohnS-p4y
24.02.2025 17:47Керемет!
1